18. mai 2017

Egostrikk

Det er ikke ofte jeg har strikket noe til meg selv. Til sammen er det vel en Mariusgenser, Lavendeljakke fra Pickles og nå Iskremgenser. Et prosjekt med lite mønster og grei størrelse på pinnene.



Tror det står i oppskriften at genseren er en lang modell, noe jeg merket da den var ferdig. Burde nok ha prøvd den på før jeg satt på armene slik at den hadde passet meg litt bedre. Nå driver jeg å bretter den opp.

Men ellers er den en god, varm og kløfrigenser å ha på seg! Kunne godt tenke meg å strikke denne igjen :)

Strikkefakta

Mønster: Iskremgenser
Nettside: Iskremgenser
Størrelse: M
Garn: Drops air
Garnmengde: 250g blå og 100g hvit
Pinnestørrelse: 4,5 mm og 5mm
      

2 kommentarer:

  1. Flott genser! Gøy å strikke litt ego av og til...

    SvarSlett
  2. Takk! Ja på tide å strikke litt mer til seg selv:)

    SvarSlett