9. september 2016

Ballerinaromper



Det blogges lite for tiden. Sånn går det når blogginnlegg plutselig blir like vanskelig å ferdigstille som det er å montere ferdig strikkeplagg. Det skal bare litt innsats til så er man der :)



Denne ballerinaromperen kalt "It´s not a dress" strikket jeg i gave til en jente som ble født nå i juni. Siden jeg hadde to nøster med alpaca silk fra Drops våget jeg meg bare på den minste størrelsen som var 0-3 mnd.  

Jeg vurderte veldig på om jeg skulle lage knapper i skrittet, men etter litt om og men så fulgte jeg heller oppskriften og droppet knapper. 

Hadde litt lyslilla restegarn som ble brukt på volangkanten. ( Alltid gøy å få brukt restegarn)




Strikkefakta

Mønster: It´s not a dress
Nettside: Ministrikk.no
Størrelse: 0-3 mnd
Garn: Drops alpaca silk
Garnmengde: ca 75g
Pinnestørrelse: 3.5mm

2 kommentarer: