28. august 2013

Nye strikkehefter i hus!


Kunne jo ikke dy meg jeg heller da jeg fant ut via Facebooksiden til Lene Holme Samsøe at hun skulle komme ut med to nye hefter. 


Jeg tok kontakt med Sandnesgarn i forrige uke for å finne ut om de hadde fått heftene inn i fabrikkutsalget. Der visste de jo selvsagt ikke noe om at Samsøe hadde kommet ut med nye hefter. (Slik var det forsåvidt sist gang også) Men en hyggelig dame fikk ringt til den rette personen og kunne bekrefte at heftene var rett rundt hjørnet. Så i forrige uke var jeg ute på fabrikkutsalget og fikk kapret meg begge to!

Ikke at jeg absolutt skulle strikke noe fra dem med en gang, men jeg liker å vite at de står klar i hyllen og venter på meg!


 Nytt mønster i samme gate som Bella baby fra det første babyheftet.

 Veldig søt på en liten baby



Kåper fra Babystrik


 Jakke og genser fra Børnestrik på pinde 3 1/2- 4


Veldig fine oppskrifter i begge heftene, så disse kan anbefales på det sterkeste. Om du vil se flere modeller så ligger de ute hos sommerfuglen.dk .
Jeg vet flere har kjøpt heftene hos danske Rasmilla, men de finnes også inne hos Sandnesgarn under "tilleggsprodukter". Men en strikkebutikk som selger Sandnesgarn burde ha heftene de også, siden det er Sandnesgarn som videreselger de i Norge.

6 kommentarer:

  1. Jeg går også å venter veldig på disse heftene! Såå mye fint!

    SvarSlett
  2. Må visst kjøpe meg disse jeg også, veldig fristende! Sukk ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja man lar seg fort friste av disse bildene :)

      Slett
  3. Heftene til L.H. Samsøe er bare såååå fine! Jeg kjøpte mitt sist hos Rasmilla, klarte ikke å vente til de kom i butikk her:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig! Gleder meg til å finne frem garn og sette i gang :)

      Slett